domingo, 30 de septiembre de 2012

As nosas creacións


A aguia e a toupa - 2ªparte

Dalí a tres días a aguia e a toupa vólvense a encontrar. A aguia non se fixou moito nela, pero en canto a viu xa non deu voltas nin nada, baixou en picado directamente. Cando chegou abaixo xunto a toupa, a aguia prendeu a toupa polo pescozo. A toupa non estaba soa, estaba coa súa familia, a verdade e que a aguia tamén tiña filliños.

- Ola señora toupa,volvémonos a encontrarnos -dixo a aguia.

- Sóltame, sóltame. Socorro! Socorro! -decía a toupa mentres estaba no aire.

A aguia deixou a toupa no chan e continuaron falando:

- Eu teño familia, sabes, teño un fillo que se chama Milucho,una filla que se chama Pimpinela e, un marido que se chama Cazapón -comentaba a toupa

- Eu tamén teño familia, teño dous fillos xemelgos que se chaman Chip e Chop e dúas fillas xemelgas que se chaman Mindy e Mandy.

A aguia e a toupa seguiron falando e falando e, fixéronse moi amigas, a toupa mesmo lle buscou unha presa, porque non ía a comer a toupa que era a súa amiga.
                                                                                                  Autora: Jennifer

No hay comentarios: